1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Selidba vašeg poslovnog prostora


selidba poslovnog prostora-najvažnija je priprema i planAko se ne pripremite na vreme, selidba poslovnog prostora može biti naporna i stresna. Neophodno je obezbediti dovoljno vremena za pripremu same selidbe, pre nego što uopšte kontaktirate agenciju za selidbe u Beogradu. Preporuka stručnjaka je da napravite tačan i detaljan plan selidbe i na taj način izbegnete eventualne probleme.

 

Priprema za selidbu


Napravite detaljan plan selidbe i izbegnite eventualne probleme, a pritom ćete uštedeti vreme i novac jer će se vaš posao nastaviti ranije nego što je to planirano. Da bi selidba u novi poslovni prostor bila efikasnija, pročitajte nekoliko sledećih saveta:

  • Vodite računa o kvadraturi novog i starog poslovnog prostora. Napravite detaljan raspored za sve zaposlene.
  • Vodite računa da se vaš kancelarijski nameštaj uklopi u novi poslovni prostor.
  • Nacrtajte plan vašeg novog poslovnog prostora. Neka svi zaposleni imaju uvid gde će biti smešteni stolovi, police za registre, biljke itd pre same selidbe. Neka svako od zaposlenih da neku svoju ideju.
  • Organizujte sastanak na temu selidbe firme. Dozvolite svakom da postavi pitanje, što su zaposleni više upućeni, selidba će biti bolje organizovana i svakako će trajati kraće.
  • Postavite plan selidbe na vidno mesto. Neka svako od zaposlenih dobije kopiju plana, tako da svi budu upućeni šta ih i kako očekuje u novoj sredini.
  • Proverite ispravnost liftova i upozorite nas ukoliko ne rade ili ne smeju da se koriste za potrebe selidbe.

Komunikacija sa našim timom


kod selidbe poslovnog prostora najvažnija je komunikacijaDa bi selidba bila dobro organizovana, neophodna je komunikacija za našim timom. Postoje različite metode, a najefikasnija je svakako etiketiranje – nalepnice različitih boja koje lepite na nameštaj i kutije. Svaka boja predstavlja jednu prostoriju u novom poslovnom prostoru. Na taj način naš tim će znati gde koju kutiju odnosno element treba da smesti. Ukoliko nemate nalepnice u boji, koristite bele nalepnice, koje obeležite imenom zaposlenih ili prostorije u koju želite da smestimo vaše stvari.

 

Pakovanje – izbor i preporuka


izbor i preporuka za pakovanje i zaštitu računara kod selidbePotrebno je da se opredelite za uslugu pakovanja koju pruža naša agencija za selidbe. Ipak, mi vam preporučujemo da se kancelarijski nameštaj ( garniture, stolovi, police) zaštite sa streč folijom – snažna plastika koja u potpunosti pokriva predmete i pritom ih štiti od prljavštine, vlage i oštećenja. Registri, fajlovi, knjige i ostatak kancelarijskog inventara se pakuju u kutije za selidbe i obeležavaju imenom i po potebi bojom. Naša preporuka je da svako od zaposlenih spakuje stvari koji će im prvo zatrebati(razni ugovori, predmeti itd) i te kutije se posebno obeležavaju.

 

Oslobodite se nepotrebnih stvari pre selidbe


Rešite se stvari koje vam nisu potrebne. Selidba u novi poslovni prostor vam omogućava da se rešite zastarele dokumnetacije, starog nameštaja i ostalih stvari koje su vam samo pravile nered i gužvu Selidba vaše firme, ne mora biti naporna i stresna. Pratite naše savete i u kratkom roku vratite vaš posao na mesto uspeha


Podaci Firme:

Agencija Pakovanje & Selidbe
Lokacija: Dubrovačka 26 Zemun
PIB: 107430213
Tek. Račun:  160-366826-63 

Pozovite nas

agencija-za-selidbe-u-beogradu

Video

Selidbe Klavira u 5 Koraka

Za nas, klavir nije samo teret koji treba transportovati sa jedne na drugu lokaciju, već muzički instrument koji pored finansijske ima i veliku sentimentalnu vrednos.Opširnije